Новини

Впровадження велоавтобусів, надання землі “Roshen”, доля Вінницької районної лікарні та схеми навколо “Renault” - перша сесія Вінницької міськради у 2021 році

Всі Новини
Майже без дерибану і зашкварів має пройти сесія Вінницької міської ради 29 січня. Виділяти ділянки під сумнівні будівництва житлових комплексів та торгових центрів не планують. Але журналісти сайту deputaty.in.ua знайшли з 53 питань порядку денного п’ять, які будуть цікаві.

31


Велосипедна інфраструктура у Вінниці вважається однією з найкращих в Україні. Десять років триває розвиток та популяризація пересування двоколісним транспортом нашим містом. Попри успіхи, про які постійно розповідають місцеві ЗМІ, вистачає проблем, про які кажуть самі велосипедисти 

– Я в основному їжджу по автомобільним дорогам, тому що по ПДД я рахуюсь як транспортний засіб. Якщо їхати по велодоріжці, то я вже як пішохід і треба злазити постійно з велосипеда. Пішохідних переходів дуже багато. По ДБН велодоріжки повинні бути окремо від дороги і повинен бути поребрик висотою 15 сантиметрів від проїжджої частини і відгороджений від тротуару разом з проїжджої частиною, – каже Денис Колесник

Неоднорідність велодоріжок - є дійсно проблемою. 

– Я практично не користуюся велодоріжками, оскільки там постійно ходять люди. Зробити велодоріжку замало. Моя думка, що ще потрібно окремо повідомити людей, що це велодоріжка і по ній ходити не можна так само, як по автомобільним дорогам. Було б добре, якби їздила  велополіція по велодоріжкам та спочатку хоч місяць пояснювала людям, що це велодоріжка, а потім  оштрафували б їх. Ось, наприклад, не раз їздила по велодоріжці на проспекті Космонавтів і там просто повзали,лежали, вибігали діти І мами ніяк на це не реагували. Те що по Вінниці встановили ВелоСТО, теж круто. Там можна повісити велосипед та щось собі на ньому крутити, але всі інструменти ржаві. Щодо велопрокату (Nextbake) немає станцій у мікрорайоні Тяжилів. Наскільки я розумію, він асоціює  себе як громадський транспорт, то на тому ж  Тяжилові теж живуть люди і  було б добре доїхати їм на велосипедах до залізничного вокзалу. Не пам’ятаю чи є станції на Старому місті, але гадаю що теж немає. А взагалі мені подобається, що нас стає все більше І шо на нас почали звертати увагу, – говорить Юля Стасюк

На сесії міської ради  планують затвердити “Програму розвитку велосипедного руху у Вінницькій міській територіальній громаді на 2021-2023 роки”. Бюджет проекту - 1 053 850 гривень. Кошти підуть на:

  • Закупівлю та встановлення критих та відкритих велосипедних паркінгів - 390 000 гривень
  • Технічне обслуговування, поточний та капітальний ремонт велосипедів, придбаних у рамках проекту “Розвиток велоінфраструктури міста Вінниці за підтримки Швейцарської Конфедерації” - 150 000 гривень
  • Закупівлю промоматеріалів для популяризації велосипедного руху - 24 000 гривень
  • Закупівлю, встановлення,  та обслуговування мап велосипедних маршрутів - 49 850 гривень
  • Придбання, встановлення та утримання велосипедних станцій технічного обслуговування ВелоСТО - 130 000 гривень
  • Капітальний ремонт раніше встановлених велосипедних станцій технічного обслуговування ВелоСТО - 30 000 гривень
  • Закупівлю та встановлення “велосипедних тотемів” для автоматичного підрахунку велосипедистів на велодоріжках міста - 220 000 гривень
  • Забезпечення функціонування велошколи згідно з порядком затвердженим виконавчим комітетом міської ради - 60 000 гривень

Найцікавіше в цій програмі - це створити єдину систему з приєднаними селами до Вінницької МТГ: Десна, Гавришівка, Стадниця, Малі Крушлинці, Великі Крушлинці, Вінницькі Хутори, Писарівка, Щітки. Створення загальної інфраструктури варто розглядати як можливість інтеграції велосипеду з автобусними маршрутами, тобто надання можливості перевезення велосипедів в автобусі. Дана можливість дозволяє мінімізувати вплив метеоумов на рішення використовувати велосипед. Для зручного перевезення велосипедів у салоні автобуса, необхідно виділити та позначити двоколісному транспорту місце у салоні, поінформувати пасажирів про таку можливість та визначити години пік, в які їхати з велосипедом у автобусі заборонено. Для прикладу, у місті Конья (Туреччина) випустили на лінію спеціальний трамвай для велосипедистів, який курсує по маршруту максимально наближеному до велосипедних доріжок. В салоні прибрали частину сидінь та замінили їх на стійки для велосипедів. У такому вагоні можна одночасно перевозити 21 велосипед.

Для початку у Вінниці планують зробити пілотними кілька автобусних маршрутів, на яких облаштують місця для перевезення велосипедів у салоні та планують перевірити, наскільки послуга має попит і чи є комфортною для інших пасажирів. Така можливість однозначно сприятиме покращенню велосипедного сполучення велоінфраструктури навколишніх сіл з велоінфраструктурою у місті. 


Журналісти сайту deputaty.in.ua припустили, які саме маршрути велоавтобусів можна було б запусти.

Для Вінницько-Хутірського старостинського округу, де проживає під 10 000 осіб, можна запусти велоавтобус по Немировському шосе до залізничного вокзалу у Вінниці. Для мешканців сіл старостинського округу достатньо буде лише доїхати до траси. Довжина маршруту - 10 кілометрів.


Для Стадницького старостинського округу, де проживає приблизно 6 000 осіб, велоавтобус може проїжджати через всі села округу, оминаючи лише Стадницю. Довжина маршруту складатиме 21 кілометр. Проблемою можуть стати неякісні дороги у селах.


Найбільше поталанило мешканцям Деснянського старостинського округу, який складається лише з смт Десна, яке розташовано на околицях Вінниці. Велоавтобус може починати свій маршрут від порошенківського хлібокомбінату, проїхавши сім кілометрів, ви опинитесь на залізничному вокзалі. 


42


Планується укласти договір на встановлення земельного сервітуту з ПрАТ “Вінницька кондитерська фабрика”  на земельну ділянку площею майже 9 соток для будівництва та обслуговування кабельної лінії 10 кВ на вулиці Енергетична строком на 3 роки. 

Ця кабельна лінія забезпечуватиме  електроенергією фабрику “Roshen”, що на північній околиці міста.

(фото Олег Стельмах)


Підприємству належать два склади на Хуторі Шевченка та фабрика “Roshen” у центрі міста




ПрАТ “Вінницька кондитерська фабрика” (у якого статутний капітал мільярд гривень) раніше належав Петру Порошенко, але у листопаді 2019 року він оформив фабрики у Вінниці на свого сина Олексія. 

43


Вінницькому обласному комунальному спеціалізованому лісогосподарському підприємству “Віноблагроліс” планують надати дозвіл на розроблення технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі, що раніше належали Лука-Мелешківській сільській раді, орієнтовною площею 36 гектар для ведення лісового господарства і пов’язаних з ним послуг, що перебувають в постійному користуванні.

Ймовірно, мова йде про частину лісу, який прилягає до Старого міста. У тій місцевості це єдиний варіант, який підходить до даного опису. Інша частина лісу належить державному підприємству “Вінницьке лісове господарство” 


Два роки тому депутати обради уже передавали Вінницяоблагролісу 10 гектарів землі в іншій частині міста -біля об’їздної на Київ. Потім ту ділянку передали фірмі, пов’язаній з родиною Ткачуків-Станіславенко.  Так, це та сама родина, яка роздерибанила Вишенське озеро.

49



У цьому питанні розглядатиметься передача Вінницької районної лікарні на баланс міста, проти чого виступають працівники цієї лікарні. Вони вважають, що їх звільнять, а лікарню закриють, тому працівники закладу організували 20 січня мітинг біля будівлі Вінницької районної ради, а 25 січня представники влади зустрічалися з працівниками лікувального закладу, де останнім пообіцяли, що нікого не звільнятимуть та, можливо, лікарі більше почнуть отримувати надбавок до своєї заробітної плати.

50 


У комунальну власність міста планують передати три спеціалізованих легкових автомобілі. Вартість кожного 532 000 гривень. Автівки передаються з балансу комунального некомерційного підприємства «Авторемонтна база закладів охорони здоров’я Вінницької обласної Ради»



Цікаво, а звідки взагалі взялись ці автівки, які безоплатно передають на баланс Вінницької міської ради?  97 таких автівки «Авторемонтна база закладів охорони здоров’я Вінницької обласної Ради» придбала у травні 2020 року за 51,6 мільйони гривень у ТОВ “Фаворит Авто Вінниця”. Відповідно до аналітичної системи YouControl «Авторемонтна база закладів охорони здоров’я Вінницької обласної Ради» зареєструвала на себе поки лише 40 цих автомобілів. На тендері конкуренцію “Фаворит Авто Вінниця” склало ТОВ “Автоподіум”, яке запропонувало за свої послуги майже на 700 000 гривень більше. Порушень у даному аукціоні не виявлено, хоча  «Авторемонтна база закладів охорони здоров’я Вінницької обласної Ради» у 2013 році була фігурантом кримінальної справи, коли купувала автівки у тих підприємств, які запропонували суму більшу, ніж конкуренти. Всього «Авторемонтна база» уклала 11 договорів з ТОВ “Фаворит Авто Вінниця” на загальну суму 88 мільйонів гривень. 

Кінцевий бенефіціарний власник ТОВ “Фаворит Авто Вінниця” - Людмила Гвоздьова. Місце її реєстрації  - будинок біля парку імені Михайла Чекмана у місті  Хмельницькому на березі річки Південний Буг.


Вона володіє десятками компаній, які займаються продажем автомобілів, фармацевтикою, нерухомістю, в агросекторі тощо. Відповідно до аналітичної системи YouControl, Людмила Гвоздьова має кілька квартир та будинків по всій Україні, включаючи квартиру у ЖК “Tetris Hall” у Києві, який відомий своїм пішохідним мостом на даху між двома будинками. 


ТОВ “Фаворит Авто Вінниця” зареєстровано за тією адресою, де знаходиться підприємство ТОВ “Холдинг-Інвест”, яке продає у Вінниці автівки “Renault”. Це підприємство фігурувало у кримінальній справі про рейдерське захоплення. 


Кінцевий бенефіціарний власник ТОВ “Холдинг-Інвест” - Людмила Гвоздьова. Статутний капітал підприємства - 4 500 000 гривень, які вклав засновник, естонська компанія “Еплюс Консалтинг Ою”, у якої за інформацією  естонського реєстру, доходи за 2019 рік склали 574 801 євро. Серед керівництва цієї естонської компанії є Діана Гвоздьова 1994 року народження.


Діана Гвоздьова була у 2018 році серед бенефіціарних власників ТОВ “Холдинг-Інвест”. Працівники поліції  у Хмельницькому та у Києві три рази зупиняли Діану Гвоздьову, яка перебувала у нетверезому стані. Крім того, у 2018 році вона збила на автівці дорожній знак та покинула місце скоєного ДТП. Під час скоєння цих чотирьох правопорушень, Діана Гвоздьова була за кермом автівок: “AUDI A3” та “AUDI A5”

До 2019 року серед  кінцевих бенефіціарних власників ТОВ “Холдинг-Інвест” був чоловік Людмили Гвоздьової Михайло. Як його дружина, він також має десятки фірм. З 2010 по 2014 року був депутатом Хмельницької обласної ради, після чого був обраний народним депутатом від БПП. У вересні 2015 року склав повноваження нардепа. Заяву підписав діючий на той час голова Верховної Ради України Володимир Гройсман Відзначився Гвоздьов і тим, що був назначений керманичем ДП “Антонов”  у 2016 році, але на цій посаді він пробув недовго, лише три місяці.